2017. április 24., hétfő

# Album # Április

Tábori minialbum

Nagyon büszke vagyok arra, hogy 2 héttel a tábor után befejeztem egy egész minialbumot 😊 Sok idő telt már el azóta, hogy albumozgattam, így külön öröm ez számomra. Sőt igazából ez már a második minialbum amit be is fejeztem. Az elsőt amit összeállítottam a táborban egy későbbi posztban mutatom meg, milyen is lett megtöltve.
Most mutatom ami magáról a táborról szól. Sok fotót nem készítettem, mert az időjárás sem volt erre a legmegfelelőbb, de innen-onnan kölcsönöztem képeket hozzá 😊


Íme az album

Az albumhoz az Echo Park: Just be you készletét használtam. Fotóról olyan jól nézett ki, de a valóságban annyira már nem lett kedvenc. Viszont úgy érzem, ebben a kis albumban megállta a helyét és nem is lett vészes.
Az elrendezést a Pinteresten találtam, de egyáltalán nem bonyolult. Gyakorlatilag egy A5-ös iratgyűjtőbe lett betéve két kis lapozható 2 lapból álló betét. Tényleg pikk-pakk készen van 😂


További részletek az albumból

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Scrap by Eszter. 2017
Design with ♥ Alesanalovesky

Látogatók

Flag Counter